Contact

Heb je vragen over het bezorgen of bestellen van bloemen? De veelgestelde vragen hebben we op een rijtje gezet. Staat je vraag er niet tussen neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder!

Veelgestelde vragen

Wij bieden regionale bezorging aan via onze eigen bezorgservice. Dit omvat gebieden zoals De Bilt, Bilthoven, Den Dolder, Bosch en Duin, en andere nabijgelegen plaatsen. Bezorgkosten worden automatisch berekend tijdens het afrekenen.

U kunt zelf kiezen op welke dag het boeket bezorgd wordt. Wij bezorgen 6 dagen in de week, van maandag t/m zaterdag (m.u.v. feestdagen).

Voor 14.00 uur besteld, kan het boeket dezelfde dag nog in Bilthoven en omstreken geleverd worden.

Het boeket dat je bestelt wordt altijd naar waarde geleverd. Dit betekent dat de waarde van de bloemen die verwerkt zijn in het boeket overeenkomen met de bestelwaarde.

Bloemen zijn een natuurproduct en worden altijd met de hand samengesteld door onze vakbloemisten. Hierdoor is ieder boeket uniek.

Indien u een klacht heeft over onze producten of service, dan kunt u contact met ons opnemen via het klachtenformulier.

We zullen inhoudelijk binnen 14 dagen reageren.

Contactgegevens

Openingstijden

Maandag08:00 – 17:30
Dinsdag08:00 – 17:30
Woensdag08:00 – 17:30
Donderdag08:00 – 17:30
Vrijdag08:00 – 17:30
Zaterdag08:00 – 17:00
ZondagGesloten

Klachtenformulier

Wij zijn per direct op zoek naar bloembinders (full-time)!