Groen Flora

Veelgestelde vragen

Zijn de bloemen die ik op de website zie altijd beschikbaar? Hoe snel kan ik mijn boeket ontvangen? En kan ik mijn boeket retourneren? Dit en meer beantwoorden we graag voor jou. Staat je vraag er niet tussen? Voel je vrij om contact op te nemen. We staan je graag te woord.

Neem contact op

Hoe snel kan ik mijn boeket ontvangen?

Voor bestellingen binnen onze regio (Bilthoven, de Bilt, Bosch en Duin, Den Dolder, Groenekan, Huis ter Heide, Hollandsche Rading, Lage Vuursche, Maartensdijk, Zeist) geldt voor 12.00 besteld, nog dezelfde dag bezorgd. Voor plaatsen buiten onze eigen regio (landelijk) maken wij gebruik van een koeriersdienst, hiervoor geldt, voor 15:00 besteld is de volgende dag bezorgd. De verzendopties worden tijdens het afrekenproces duidelijk aangegeven.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten variëren afhankelijk van het bezorgadres en de gekozen verzendoptie. Voor bestelling binnen onze eigen regio (genoemd in vraag 1) rekenen wij van €6,50 tot €8,50 bezorgkosten. Voor bestelling buiten onze eigen regio (landelijk met koerier) rekenen wij €14,95 bezorgkosten. De kosten worden duidelijk weergegeven voordat je de bestelling plaatst.

Wat als ik of de ontvanger niet thuis is wanneer de bloemen worden bezorgd?

Als de ontvanger niet thuis is op het moment van bezorging, zal de bezorger proberen het boeket bij de buren af te geven. Boeketten die buiten de regio worden bezorg (door de koerier) komen in een doos en zijn van water voorzien. Bij het plaatsen van de bestelling wordt hierbij toestemming gevraagd om bij niet thuis, de doos met water (op eigen risico) bij de deur te plaatsen.
4. Kan ik mijn bestelling volgen?

Kan ik mijn bestelling volgen?

De bestellingen binnen onze eigen regio kunnen niet worden gevolgd, de bestellingen die landelijk (via de koerier) gaan, worden gevolgd door middel van een track en trace code, die de besteller ontvangt.

Kan ik een boeket retourneren?

Omdat bloemen een bederfelijk product zijn, kunnen bestellingen helaas niet worden geretourneerd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling (zoals beschadigde bloemen), neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en we zullen je helpen met een oplossing.

Zijn de bloemen die ik op de website zie altijd beschikbaar?

We proberen altijd de bloemen die op onze website worden getoond beschikbaar te houden, maar omdat bloemen seizoensgebonden zijn, kan het voorkomen dat bepaalde soorten tijdelijk niet op voorraad zijn. Als dit het geval is, bieden we je alternatieven aan die dezelfde uitstraling en kwaliteit hebben. Dit is een creatief proces, elk boeket is uniek.

Zijn jullie bloemen duurzaam?

Wij doen ons best om duurzame bloemen in te kopen bij betrouwbare kwekers die verantwoordelijk omgaan met het milieu en de natuur. Wij kopen van kwekers die beschikken over de juiste keurmerken, en gebruiken materiaal wat biologisch afbreekbaar is.

Kan ik bloemen bezorgen voor een rouwgelegenheid?

Ja, wij bieden rouwboeketten en bloemstukken aan die respectvol en passend zijn voor uitvaarten, herdenkingen of andere rouwgelegenheden. Je kunt kiezen uit verschillende stijlen, van formele rouwstukken tot persoonlijke bloemarrangementen. Deze kunnen niet rechtstreeks op onze website besteld worden, neem gerust contact op voor advies over het juiste boeket voor de gelegenheid.

watermerk
De waardering van www.groen-flora.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 10.0/10 gebaseerd op 5 reviews.